loading...
saz-music
saz-music بازدید : 51 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید شایان میر مو مشکی

دانلود آهنگ    مو مشکی من نیومد از شایان میر

ترانه ی زیبا از شایان میر آهنگ   مو مشکی با کیفیت عالی و متن از رسانه ساز موزیک

Download New Music Shayan Mir Called Moo Meshki

آهنگ مومشکی شایان میر ساز موزیک + متن آهنگ به زودی

 

کاور موزیک مومشکی شایان میر

 

 

دانلود آهنگ زیبای مومشکی شایان میر

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ مو مشکی از شایان میر:

میخوام شبیه من توام دیوونه باشی
اونی که تا ابد با من میمونه باشی
اونی که حرفاش یکی باشه با من بشه همراش
دنیا رو چرخید جدا نشه دستا من تو دستاش
دلبر مو مشکی تو همون عشقی
که میخوان داشته باشن همه بس که تو چشمی
منو میخوای یا نه اگه باشی همراه من
میدونی که واست میزنم دلمو به دریا من

دانلود آهنگ مو مشکی شایان میر با لینک مستقیم

بهت این علاقه رو کی داره روی کی اثر میزاره
جز من اون دوتا چشات آخه مگه چی داره
نه بگو چی داری که روم تاثیر میزاری

آهنگ شایان میر مومشکی
چی میشه که این بلاهارو سر قلبم میاری
دلبر مو مشکی تو همون عشقی
که میخوان داشته باشن همه بس که تو چشمی
منو میخوای یا نه اگه باشی همراه من
میدونی که واست میزنم دلمو به دریا من

آخه دلبر مو مشکی تو همون عشقی
که میخوان داشته باشن همه بس که تو چشمی
منو میخوای یا نه اگه باشی همراه من
میدونی که واست میزنم دلمو به دریا من

دانلود آهنگ شایان میر + متن آهنگ مو مشکی به همراه بهترین کیفیت ها و لینک مستقیم

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی دلبر مو مشکی تو همون عشقی از شایان میر با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ

خواننده:شایان میر_نظیم کننده:نیما قریشی_موزیک:همیم_میکس و مسترینگ:ایمان احمدزاده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 266
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 9,429
  • بازدید کلی : 31,457