loading...
saz-music
saz-music بازدید : 31 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام  عشق یعنی

دانلود آهنگ  عشق یعنی از سینا درخشنده

ترانه ی زیبا از سینا درخشنده آهنگ عشق یعنی من نیومد با کیفیت عالی و متن از رسانه ساز موزیک

Download New Music sina derakhshande Called eshgh yani

آهنگ چی از این بهتر که من پروانه شم دورت بگردم سینا درخشنده ساز موزیک + متن آهنگ به زودی

 

کاور موزیک عشق یعنی سینا درخشنده

 

 

 

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام عشق یعنی

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ دلم که رفته از دست از سینا درخشنده:

چی از این بهتر که من پروانه شم دورت بگردم
چی از این بهتر که این دلو برات دیوونه کردم
تو که باشی چیه دردم
چی از این بهتر که دستام شال دور گردنت شه
چی از این بهتر که عشقت مرحم درد و غمت شه
مرحم درد و غمت شه
عشق یعنی درد تو به جونم عشق یعنی قلبت شده خونه ام
عشق یعنی هرجوری باشی باز عاشق تو میمونم
عشق یعنی با هم لب دریا عشق یعنی تورو میخوام تنها
عشق یعنی با تو غمی نیست با تو تموم میشه دردام

آهنگ سینا درخشنده عشق یعنی

غمت نباشه تا هستم ببین به خاطرت عشقم دل دنیا رو شکستم
تورو دیدم که فهمیدم عشق هنوز عشق رو تو چشات دیدم

میدونی غیر از تو به هیشکی قول دلبستن نمیدم
عشق یعنی درد تو به جونم عشق یعنی قلبت شده خونه ام
عشق یعنی هرجوری باشی باز عاشق تو میمونم
عشق یعنی با هم لب دریا عشق یعنی تورو میخوام تنها
عشق یعنی با تو غمی نیست با تو تموم میشه دردام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 9,361
  • بازدید کلی : 31,389