loading...
saz-music
saz-music بازدید : 45 دوشنبه 10 آذر 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ زیبای دنیا   زندگیم

دانلود آهنگ صدای دنیا  از  زندگیم

ترانه ی زیبا از دنیا آهنگ زندگیم با کیفیت عالی و متن از رسانه ساز موزیک

Download New Music Donya Called Zendegim

موزیک جدید دنیا ساز موزیک + متن آهنگ در ادامه… .

 

کاور آهنگ دنیا زندگیم

 

 

دانلود اهنگ زندگیم دنیا

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ زندگیم دنیا:

اومدی وقتی‌ که بارون شب از پنجره شست

وقتی‌ تار عنکبوت بسته بود این صندوق پست

اومدی وقتی‌ که دیگه تلفن زنگ نمی زد

وقتی‌ من مونده بودم با یه بغل خیال بد

اومدی تا در بیام از توی جلد خستگی‌

اومدی تا منو بسپاری به دست زندگی‌

با تو رقصیدن مهتابو تماشا کردم

روی شونه هات کلافه بغضمو وا کردم

بغضمو وا کردم

آهنگ زندگیم دنیا

تاب غصه‌ ها شکستو با یکرنگی قد کشید

آخرش یکی‌ تو دنیا حرفایه منو شنید

یکی اومد تا بفهمه لهجه ی زخم منو

یکی‌ اومد تا ببنده جاده ی برگشتنو

اومدی تا در بیام از توی جلد خستگی‌

اومدی تا منو بسپاری به دست زندگی‌

با تو رقصیدن مهتابو تماشا کردم

روی شونه هات کلافه بغضمو وا کردم

بغضمو وا کردم

تا ته دنیا با تو

تا ته این راه با تو رو هستم

تجربه های با تو

دیدن مهتاب با تو رو هستم

با تو هستم

با تو رقصیدن مهتابو تماشا کردم

روی شونه هات کلافه بغضمو وا کردم

بغضمو وا کردم

موزیک ویدئو آهنگ دنیا زندگیم

دانلود موزیک دنیا + متن آهنگ با تو رقصیدن مهتابو تماشا کردم به همراه بهترین کیفیت ها و لینک مستقیم

Download New Music Donya Called Zendegim

ترانه و موزیک بسیار زیبا و شنیدنی دنیا با تو رقصیدن مهتابو تماشا کردم با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ

در رسانه ساز موزیک بشنوید موزیک جدید زندگیم دنیا خواننده محبوب و جداب پاپ خوان کشورمان را با انواع کیفیت ها و به همراه متن ترانه و لینک مستقیم دانلود

با رسانه ساز موزیک همراه باشید با بروز ترین آهنگ های تمام خواننده های فارسی زبان دنیا به همراه بروز ترین فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 9,310
  • بازدید کلی : 31,338