loading...
saz-music
saz-music بازدید : 154 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سارن به نام یه دنده

دانلود آهنگ یه دنده  از سارن

ترانه ی زیبا از سارن آهنگ یه دنده با کیفیت عالی و متن از رسانه ساز موزیک

Download New Music Saren Called Yedandeh

آهنگ دانلود آهنگ سارن اصلا عشق کیلو چنده یه جای کار میلنگه ساز موزیک + متن آهنگ

کاور آهنگ سارن یه دنده

 

دانلود اهنگ یه دنده سارن

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن اهنگ یه دنده سارن:

خیلی وقته از تو خستم دیگه

هرکی منو میبینه هی پشت سرت بد میگه

کی واست من میشه

مطمئنم که یه روز دلت برام تنگ میشه

دیدی رفتم دیگه

یه روزی گفتم به تو اگه ازت خسته شد دلم

بی سر و صدا بی رو دروایسی بزارم برم

اصلا عشق کیلو چنده یه جای کار میلنگه

تهش میبینی تنها شدی و یکی داره بهت می خنده

یه آدم یه دنده که با خودشم تو جنگه

تا بفهمه دوسش داری در قلبشو می بنده

اصلا عشق کیلو چنده یه جای کار میلنگه

تهش میبینی تنها شدی و یکی داره بهت می خنده

یه آدم یه دنده که با خودشم تو جنگه

تا بفهمه دوسش داری در قلبشو می بنده

آهنگ یه دنده سارن

هرچی هستم با هرکی نشستم

ناز شصتم که به تو دل نبستم

فکر میکردی تا آخرش هستم

حالا پشیمون شدی و من دیگه رفتم

یه روزی گفتم به تو اگه ازت خسته شد دلم

بی سر و صدا بی رو دروایسی بزارم برم

اصلا عشق کیلو چنده یه جای کار میلنگه

تهش میبینی تنها شدی و یکی داره بهت می خنده

یه آدم یه دنده که با خودشم تو جنگه

تا بفهمه دوسش داری در قلبشو می بنده

اصلا عشق کیلو چنده یه جای کار میلنگه

تهش میبینی تنها شدی و یکی داره بهت می خنده

یه آدم یه دنده که با خودشم تو جنگه

تا بفهمه دوسش داری در قلبشو می بنده

آهنگ سارن یه دنده

دانلود موزیک شنیدنی به دنده سارن + متن آهنگ اصلا عشق کیلو چنده یه جای کار میلنگه به همراه بهترین کیفیت ها و لینک مستقیم

 

Download New Music Saren Called Yedandeh

 

ترانه کامل و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی از سارن اصلا عشق کیلو چنده یه جای کار میلنگه با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ

با رسانه ساز موزیک همراه باشید با بروز ترین آهنگ های تمام خواننده های فارسی زبان دنیا به همراه بروز ترین فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 9,287
  • بازدید کلی : 31,315