loading...
saz-music
saz-music بازدید : 38 دوشنبه 28 مهر 1399 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدبد حجت اشرف زاده به نام شهرزاد 

دانلود آهنگ شهرزاد از حجت اشرف زاده

ترانه ی زیبا از حجت اشرف زاده شهرزاد با کیفیت عالی و متن از رسانه ساز موزیک

Download New Music hojat ashrafzadeh Called shahrzad

آهنگ شهرزاد حجت اشرف زاده بزودی + متن آهنگ

کاور موزیک شهرزاد حجت اشرف زاده

 

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده شهرزاد

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ شهرزاد با صدای حجت اشرف زاده:

بگو چگونه بگذرم از آن نگاه مشرقی
نیامدی بگو چرا رسیده وقت عاشقی
بیا بیا که بعد تو نفس نمیکشم هنوز
به قلب خسته ام نگو به پای عشق من بسوز
تو شهرزاد قصه ی هزار و یک شب منی
تمام دلخوشی من برای زنده بودنی

آهنگ شهرزاد با صدای حجت اشرف زاده

در این هوای لعنتی کنار من قدم بزن
سکوت عصر جمعه را به خاطرم به هم بزن
تمام ناتمام من من از خیال تو پرم
اگرچه دل نمیبری من از تو دل نمیبرم
بیا بیا که بعد تو نفس نمیکشم هنوز
به قلب خسته ام نگو به پای عشق من بسوز
تو شهرزاد قصه ی هزار و یک شب منی
تمام دلخوشی من برای زنده بودنی

دانلود آهنگ شهرزاد+متن آهنگ به همراه بهترین کیفیت ها

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی شهرزاد ازحجت اشرف زاده با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 8,531
  • بازدید کلی : 30,559